prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki bloga, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób możliwe jest tylko za zgodą autorki bloga.

poniedziałek, 12 grudnia 2016

proporczyki na tort

Kilka dni minęło od ostatniego posta
okres ten był dla mnie bardzo intensywny w kontekście bycia mamą i ciocią,
bo w przeciągu dwóch dni, aż dwa przyjęcia urodzinowe
pierwsze u siostrzenicy, a kolejnego dnia mojej własnej córci
natomiast noc pomiędzy spędziłam w kuchni tworząc tort ;) :)))
Ponieważ co roku i przy każdym torcie 
mam problem co napisać na górze ciasta tak aby ładnie wyglądało
to w tym roku postanowiłam, że napis wydrukuję :)
 a oto co powstało :)




 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz