prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki bloga, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób możliwe jest tylko za zgodą autorki bloga.

piątek, 12 maja 2017

męska kartka


Dzisiaj chciałam Wam zaprezentować kartkę zupełnie inną od dotychczasowych moich prac,
która powstała na inspirację dla DT CRAFTfun

Przyznam się bez bicia, że temat męskiej kartki był dla mnie zawsze "koszmarem"
i o ile tylko mogłam broniłam się przed nimi rękami i nogami.
Nadeszła w końcu ta "wiekopomna chwila" ;), w której mogę powiedzieć,
że jestem zadowolona z osiągniętego efektu.

Przygotowując kartkę na "wisienkę" wybrałam wspaniałą sentencję z tekturki "Nie licz lat ..." 
oraz zdjęcie pięknego turkusowego "ogórka", użyłam także maski plaster miodu mini
bo w każdym facecie jest coś z trutnia ;) oraz tekturki mały plaster miodu,
której niewielkie elementy umieściłam w rozdarciach papieru bazowego.

Jak Wam się podoba?









Pozdrawiam ciepło!

****

Pracę zgłaszam do wyzwania


3 komentarze:

  1. To na pewno pierwszy raz z męską kartką? :) wyszło rewelacyjnie :)
    Dziękuję za udział w majowo-tekturkowym wyzwaniu Sklepiku Gosi :) DT Potworkowa (:

    OdpowiedzUsuń
  2. I masz podstawy d zadowolenia, bo wyszło pięknie! Super kateczka!
    Dziękuję za udział w majowym wyzwaniu Sklepiku Gosi - DT Aneta.

    OdpowiedzUsuń
  3. pewnie- dobrze że jesteś zadowolona bo kartka bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń