prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki bloga, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób możliwe jest tylko za zgodą autorki bloga.

piątek, 6 października 2017

Ślub - kartka z bukietem

poważenie wzięło mnie na kwiaty, może to przez brak słońca i chłód za oknem

ułożyłam sobie narożnik z kwiatów, wydrukowałam w kilku egzemplarzach,
poszatkowałam nożyczkami i na nowo złożyłam w całość jako wielowarstwową kompozycję
udało mi się też "wcisnąć" moją ulubioną serwetkę richelieu
na kartce powstał mały ogród pełen kwiatów, więc nie mogło zabraknąć motylich skrzydeł
w tej propozycji są ich aż trzy rodzaje

to jest to, co najbardziej lubię w scrapbookingu: delikatne kolory, kwiaty,
ażurowe elementy, milion możliwości i kombinacji oraz moje ukochane - motyle

mam nadzieję, że oglądając tę kartkę poczujecie choć przez chwilę promyki słońca na policzkach

pozdrawiam, Ania :)









Wyzwania:






8 komentarzy:

  1. Jak wiosennie się u Ciebie zrobiło! Dzięki tej kartce poczułam przez moment ciepełko od słońca...
    Dziękuję za udział w wyzwaniu BloomCraft :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna, bardzo lubię takie kartki. Dziękuję za udział w wyzwaniu sklepu Od A do Zet

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna, z delikatną kompozycją i kolorystyką. Dziękuję za wspólną zabawę ze sklepem Od A do Zet:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękujemy za udział w naszej zabawie.
    O tej porze roku aż miło popatrzeć na taką kartkę! Pełno kwiatów i motyle :) Pełnia lata!

    OdpowiedzUsuń
  5. Niby prosta, a całkowicie urzekająca warstwami i kolorami. Zachwyca!

    Dziękuję za udział w wyzwaniu bloga od A do Zet! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna karteczka. Pomimo, że kwiaty są wycięte stanowią piękną kompozycję, a skrzydło motyla dodaje całości lekkości. Bardzo mi się podoba Twoja karteczka. Jak niewiele trzeba, żeby wykonać coś nadzwyczajnego. Cieszę się, że przyłączyłaś się do naszej zabawy. Pozdrawiam i życzę powodzenia. MargoLa DT sklepu Od A do Zet:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie delikatna!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu sklepu Scrap Shop :)

    OdpowiedzUsuń