prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki bloga, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób możliwe jest tylko za zgodą autorki bloga.

sobota, 18 listopada 2017

kartka bożonarodzeniowa z szyszkami


dziś moja pierwsza w tym roku kartka bożonarodzeniowa
powstała na wyzwanie blogu RapaKivi, którego tematem było
przygotowanie liftu pracy kogoś z DT
ja wybrałam kartkę Klaudii

jak tak na nią teraz patrzę to może znajdziecie podobieństwa ;)
wyszła oczywiście zupełnie inaczej,
ale starałam się przede wszystkich zachować układ elementów
:) miłego oglądania












pracę zgłaszam także na wyzwania:



wybrałam linię:
sznurek - listki - biel i brokat - szyszki




wpis z dn. 27 listopada 2017 r.

moja karteczka okazałą się najlepsza :)))
dziękuję :)

8 komentarzy:

  1. piękny lift - dziekuję za udział w urodzinowym wyzwaniu Rapakivi

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna kartka, cudnie skomponowane warstwy i piękne ozdoby :) Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu I like challenges

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała praca, tak dużo się tu dzieje, każdy kąt kartki przyciąga wzrok w detale. Gratuluję pomysłowości.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu I like challenges
    DT Emil

    OdpowiedzUsuń
  4. o wow! ależ tu się dzieje! cudnie jest! dziękuję za wspólną zabawę z Paper Passion :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczna, wspaniałe detale! Dziękujemy za wspólną zabawę z Paper Passion:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna praca:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Paper Passion:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zrobiłaś piękną kartkę:)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Paper Passion

    OdpowiedzUsuń